marți, 22 decembrie 2009

Test 0000001

A

RECOMAND (inclusiv mie)

24 decembrie 1989, Luceafărul, Ediţie specială, Pentru o Românie liberă, democratică şi independentă! Cezar Ivănescu şi Petru Creţia - * Pietate* Cezar Ivănescu *! roagă-te-n genunchi, Marie, pentru pruncul tău Iisus, nimeni în oraş nu ştie de ce-a fost luat şi dus, roagă-te-n g... Cu 3 zile în urmă


Dulce casa...
Ce am primit la jocul de Craciun - Cadoul meu a venit tocmai de la Oradea. Mi l-a trimis Dana, bucuresteanca mutata acolo acum patru ani ( mi s-a parut amuzanta aceasta coincidenta, si eu, s...
Cu 4 zile în urmă

B

ma informez-deci ma LAS manipuLAT
12062009.5~19:17
Stiri nonstop (!?)
Cumulator de bloguri NOU ??
SITE = posibil ajutor ?
De Radu = Programator IT + 6 langue
CODUL
VICTOR : WP ?!
Olimpiadele comunicarii
Si Florescu PRESEDINTE-f-o-to
SCIPEDIA.ro/

C

ACTIVI
D


Special
S5 : LlA
S4 : Florina=foto de la Pelerinaje=SUPER TARE
S 3
S 2
S
S 1

Niciun comentariu:

Evanghelia zilei